2021年11月19日 星期五

阿女入院記

2號晚阿女突然發燒, 
以前嚟講, 已經好驚, 
 會想即刻入院, 
但依家疫情咁, 
都唔敢隨便入院, 
佢依家發燒, 
就係入都要入QE, 
唔可以入法國... 
 佢一直燒, 其實怕係肺炎, 
同咗老豆講咗, 
我成晚, 兩點一醒 四點一醒, 到六點一醒, 
發現阿女流大汗, 頭髮, 著住件衫都濕哂, 
即時同佢換, 
又同佢吹乾個頭, 
跟住就退咗燒, 
但安全起見, 
去咗黃錫偉睇, 
 醫生話見佢好似無咩嘢, 
但氣好喘, 
俾咗封信叫我地入QE 
照照安全D, 去到醫院, 
當然係等等等.... 
我諗住好似上次咁, 
好快睇完就走人, 
仲背住盒飯.... 
 搞咗半日, 
醫生話入住院.. 唉... 最怕依樣... 
因為疫情, 
阿女要染有冇中新冠, 
係染病毒個陣染埋流感個D 原來中咗鼻病毒... 
要入院, 等報告, 當然要種豆.. 
見佢無哂心機 
原來種豆個陣係三個人襟住阿女... 
我見到個陣阿女眼紅哂, 勁唔開心, 
我個陣就喊咗出嚟... 
真係好痛囉..... 
今次入咗2日院, 
最緊要係聞氣個part 
因為佢入咗院都無流鼻水個D, 係氣喘... 
但我就中咗招.... 
原本我都睇住中醫, 
但咁啱我M 嚟, 
醫師知道咗都無計 
只能落輕藥...

沒有留言:

張貼留言